1 ay olacak 1 yaşına bastı ve uykusu son aylarda berbat, dün sabahın 4 buçuğunda uyudu ve sık sık öyle olsa da ister istemez çok sinirlendim uykusuzluk, yorgunluk artık sinir yapıyor bende sanırım. Şu an saat 3 buçuk ve hâlâ uyuyamıyor mesela. Ne zaman geçer, nasıl geçer tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi? (Bu arada eski adla Khaleesi ben, hesap değiştim. 🥰)