kubralii Bizim de daha 6 ay var ama ara ara bakıyorum nasıl yapabilirim nasıl bi konsept olabilir diye 🥲 bende daha karar vermedim. Bazen de diyorum bi doğum günü yapcam çok kalabalık olcak onu çağırınca onu da çağırmam lazım vs vs diye düşünüyorum eşim kızım ben mi kutlasak diyorum, sonra ilk yası güzel olsun diyorum. Kafam asırı karışık 😂