Canim benimde oğlumda olmuştu 1 aylikti oğlum röntgen çekmişti doktor ciğerlerine falan bakmisti temizdi sonra makat kontrolü falanda temiz çıkmıştı ama doktor devamlı kesin biseyi var deyip duruyodu aldim cocugu başka bir doktora götürdüm cocuk doktoru bana direk gogsunuzu açar mısınız dedi actim bak annesi göğsün yara olmuş memeden kan bebeğe gecmis dedi diğer doktorada cok kizdi röntgen çektirdi diye.bu tarz durumlarda önce annenin memesine bakılır dedi testler sonraki aşama demisti eğer testleri temizse sizde goguslerinizi kontrol edin belki siz farkında olmadan yara olmuştur.ben doktor bakana kadar anlamamistim bile göğsümün yara olduğunu.doktor gogsun düzelince kan da geçer dedi korkma gerçekten geçti gitti