Selam canim anneler . Bir arkadaşım için yazıyorum. Kendisi 5 aylık hamile, 2 aylık olduğundan beri doktor kese yanında kanaması olduğunu söylüyor. Şuana kadar şükür birsey olmadı, düzenli kese koruması için fitil kullanıyor. Simdi size iki sorum var
- Düzenli 2 3 günde bir kahverengi lekelenmesi var normal mi , tabiki doktor kontrollerine gidiyor bir sıkıntı yok ama bunu yaşayan var mı aranızda
- Bugün biraz büyük bi kahverengi parça gelmiş hafif sert bu ne olabilir . Bebek kipirdiyo rahat şükür ama merak ettik, yazanlara teşekkür ederim.