ilkgoz_agrim 4 aylik kizim Meme emmiyor mama almıyor sekerli su bile yaptım yok hayır red ediyor bu nasıl bir dönem neyin dönemi ya çıldırmak üzereyim bir martta dogdu kilosu ilerlemiyor durmuş resmen artık kiloyu geçtim yeterki tok olsun diyorum idrarı azaldı resmen doktorda hiç bir halt demiyor Ewde artık napacagimizi şaşırdık bnm gibi olan var mı ya
Birsu3435 ilkgoz_agrim bende aynı durumdayım tek fark meme emmiyor ama mamayı yiyor sanırım memeyi bıraktı 😪😪😪😪
Zeynepppppp ilkgoz_agrim o aylarda çok normal sabır işi bu ben çok aglamistim resmen 5 saate kadar aç kaliyodu en son biyerde okumuştum ters emzircen koltuk altına Alican çocuğu kafasını memeye öyle denedim hep tuttu şuan 10 aylık 2 saatte bir emiyo 🤣🤣
elifiii ilkgoz_agrim 4. ay meme reddi ile ilgili tüm bilgileri okuyun. geceleri sık sık emzirmeye calısın. gündüz bol cıplak ten tene temas yapın. duşta emzirmeyi deneyin. memenizdeyken en sevdiği nesneyi sutyene iliştirip emzirmeyi deneyin. Asla ısrar etmeyin, hep en şefkatli sesinizle ve arka fonda belki sakinleştirici müzik ile emzirmeye calısın. emmeyi seven bebeğim 4-5 ay aralıgında kök söktürdü etrafı yeni görmeye basladıkları için evde köşesi olmayan odada los ısıkta emziriyordum.
eyinas ilkgoz_agrim sizin cocugunuz sonra duzeldi mi? postun ustunden bayagi zaman gecmis ama ben de ayni seyleri yasamaya basladim. O yuzden buradan yazmak istedim. Bebegim 3.5 aylik ve ac ac 4-5 saat gecirebiliyor. Sonra 1 memeyi 5-6 dk emip birakiyor. O kadar:(
Ozgezeynp eyinas benimki de aynısı 😞2 aylığiz bizde bugün bütün günüm onu emzirmeye çalışmakla geçti sizin düzeldi mi?
amineaasya Bizde aynıyız ne mama ne meme aç aç duruyor iyice sinirlerim gerildi ne yapacağımı şaşırdım bütün gün onu doyurmaya çalışmakla geçiyor
amineaasya Japonbaligininannesi maalesef bulamadım hala aynıyız ne biberon ne meme ikisini görünce de ağlıyor 5 aylık oldu hala aynı
Japonbaligininannesi amineaasya acaba refluleri falanmı var şaşırdım kaldım aklıma bin tane şey geliyo artık
amineaasya Japonbaligininannesi reflüsü var sürekli kusuyor doktor yeni ilaç verdi Ama hala aynı içmiyor bende şaşırdım artık sinirlerim bozuk iyice
sebnemrah ilkgoz_agrim Kaşıkla vermeyi denedin mi canım Allah yardımcın olsun dualar oku nazarlanmistir bir dönem benimde öyle oldu Allah’ın ismini zikrediyordum emzirmeyi zorlarken faydası oluyordu
Dilek_06 Burdaki anneler çözüm bulabildi mi acaba ya biz de 3 ay 10 günlüğüz, ne emiyor ne sağdığımı içiyor ne mama içiyor, kafayı yemek üzereyim, çok yoruldum artık, meme reddi mi oluyor acaba bu? Bilen birisi yardım etsin bi akıl versin nolur.
Cappon Benim kızım da ilk baslarda emmiyordu çay kasigina süt sagip ağzına dokuyordum tam emecekken meme me yapıştırıyordum kızımi o şekilde alıştı dene istersen
Dilek_06 Cappon kaşıkla bile almıyor bizimki,kaşığı ağzına verince püskürtüyor, hiç acıkma emme belirtisi yok, beslenmeye tepkiliyiz şu ara😥