basaktpe12
çok kalına gerek yok bence. Bastan nasıl alısırsa bebek içinde iyi oluyor. Yani ne sicak ne soguk olmalı. Bebek bu sefer sıcaktan soguga gectimi hasta olma durumuda nadir oluyor. Diğer türlü gercekten cok hassas insan dısarı cıkarmaya korkuyor bunlar cevremde gorduklerım. 2 oglan annesi olarak tecrübelerime dayanarak fazla kalın giydirmeyin derim. İçine zıbın üstüne uzun kollu altına kilotlu corap veya esofman olur. Rahat olsun yani cocuk Örnek verıyorum oglum 8,5 aylık dogdugundan bu yana 1 kez hasta oldu onuda büyük oglum bulastırdı hepımıze okuldan geldi grip oldu onun harici daha hıc hasta olmadı. Süreklide dısarı cıkarır dolastırırım. Sizde hava güzel oldukca güneş vitamin alsin kalın giydirin cıkarım bebeginizi 😊