Miniminimini ikiz kizlarim 10 ayın icindeler koltuğa sırtını yasliyorum gel gel diyerekten cagriyorim dengesini tutmaya çalışıyor sonra adım atıyor öle tekrar ederse kendi yürümek istiyor ellerimi bırakmamı istiyor ayakta kalıp dengelerini tutuyorlar adım atıyorlar o şekilde ama tbiki tam değil yerde sürünüyor bitanesi tek kolun üstünde diğeri sadece dönerek gidio hiç yatmayı isdemiyor yerde her çocuk bbir değil bazısı çok erkek yürüyor bazısı geç gelişimden gelişime değişiyor herşeyin zamanı vardır kendini nasıl hazır hissederlerse ole ilerliyorlar