Kızlar 2.5 yaşında oğlum var ve acayip mız mız laf dinleyemiyorum. Ağlayarak herşeyi yaptırmaya çalışıyor, yapmazsak bile daha çok ağlar ama ağladığı zaman hiç bir dediği olmuyor, yemek yemek istemiyor sürekli abur cubur istiyor çevreden gördüğü kadarıyla, uyku desen kendi kendine uyumaz 2-3 saat sallarım anca uyur bazen gece 2 de uyur biri bana bunlar şu yaşta gecicek desin gerçekten tükendim. Önceden kendi kendine oynardı ama şimdi oda yok sıkılıyor anlıyorum ama bir yere pek çıkaramıyorum “virüs” nedeniyle gerçekten ne yapmam gerek biri bana fikir versin artık sabrım kalmıyor bağırıyorum sonra çok üzülüyorum elimde değil istemeden bağırıyorum sonra özür diliyorum of uzun oldu kusura bakmayın ama gerçekten doldum oğlumu çok seviyorum ama ruhen ve bedenen yoruldum