bsra_hdr38 bende de aynı oluyordu 1 ay 6 günlük olduk eskiye kıyasla azaldı bence yavaş yavaş öğreniyorlar bende dikip sırtıma vuruyorum gaz çıkarır gibi bence sizin yaptığınız tam tıkanıklıkta her seferinde öyle bebekte çok yorulur benim bebeğine dikip vurmakta yarıyor ama yinede siz bildiğiniz gibi yapın tabi