dddy 10 günlük bebeğimin makatında çatlak farkettim 2 gün oldu doktora gösterdim pişik kremi ne var dedi hametan dedim tamam onu kullan geçer dedi ama sanki bi etkisi olmadı çok üzülüyorum her altını açtığımda ağlıyorum bunu yaşayan var mı nasıl geçti ?
Seda0202 dddy canım benim bebegiminde çatlağı vardı doktorum göz merhemi verdi 3 defa sürdüm hemen geçti
PoyrazEfem dddy benim de oğlumda vardı hametan troysd kullandım geçmedi. Aklıma çatlak kremim geldi lansinoh lanonin. Kesinlikle kullanının 2 günde geçti :) üstelik üzerinde bebeklerde pişik için kullanılabileceği bile yazıyor :)
Nulufer25 Olur camım bebeklerde makat çatlağı bizde de oldu doktorumuzun verdiği kremi kullandık geçti aslında biz yediğimize dikkat etsek kabız olamazlar Bebişlerr sütten onlara geçiyor çünkü
dddy Nulufer25 hiç kabızlığıda olmadı aksine çok fazla kaka yapıyor siz hangi kremi kullandınız acaba kaç günde geçmişti birde yaptığınız özel brşey oldu mu benim dikkat etmem gereken
dddy [bilinmeyen] poposunu silerken tam makatın kenarı çizgi şeklinde açılmıştı ıkındıkça iyice açılıyor kesilmiş gibi 😞
dddy [bilinmeyen] yok çok şükür kakasını yaparkan filan ağlamıyor sanırım acı hissetmiyor öyle olsa hiç dayanamazdım 😔