Kızım 1 aylıkken ağır bir bronşolit geçirdi 1 hafta hastanede kaldık. Sonrasında doktorum kış ayı olduğu için 3 günde bir yıkamamı çok sık yıkamamı önerdi bende öyle yapıyordum şu an 3 aylık. Ama oğlumu her gün bir aksilik olmadıkça yıkardım suda büyüdü diyebilirim