kızlar bu saatte anca fırsat buldum, bebeğim aşırı kusuyor ama her emmeden sonra 4-5 defa bile kustuğu oluyor, son zamanlarda aklıma acaba bilerek yapıyor olabilir mi diye takıldı, 5 aylık, alerjisi yok, kanda kakada çıkmadı, reflü deseniz 4 aydan sonra azalması gerekiyormuş reflü olsaydı, şöyle bir tespit yaptım, biz dışarıya gezmeye çıktığımızda yeni emmiş olsa da arabasında gezdiriyorum hiç kusmuyor, evde o kusunca koştur koştur her şeyi bırakır onunla ilgilenirim elim yemekteyse bırakırım, normal zamanda da çok ilgilenirim, onu yalnız bırakmam kucak istediğinde alırım,oyun oynarız vs yabi ilgiyi sadece kustupunda görmüyor, ama bir an bile telefonla ya da başka bir şeyle uğraşırsam kusunca hemen ona dönğyorum bunu anlamış olabilir mi? aslında kucaktaykende çok kusuyor bu yüzden çelişiyorum bu dediğimle biliyorum ama kucakta mide kapakçığı çok rahat açılıyor o yüzden kusar diye düşünüyorum, normalde yerde uzanırken kusuyor dışarda sürekli ilgisini çeken şeylerden dolayı arabasında uzanırken kusmuyor ya burdan şüphelendim.