Eylulefnan Merhaba anneler size bir sorum olacak bebeğim 3 ay 18 günlük günde 5 6 kez kaka yapıyor anne sütünü emmiyor denecek kadar aZ sütüm doyurmuyor. Evolvia mama kullanıyorum sizce normal bir durummu
BirrPrensessannesi Eylulefnan neden cvplari özelden yazıyorlar buraya açılan postlar da bizim bilgilenmemiz için kızım da benim 4-5 defa falan yapıyor bizde lf ve Bebelac kullaniyorz
Nuray23 Eylulefnan bence normal benim kızımda o aylarda öyleydi büyüdükçe kaka sayısı azalıyor. Metabolizmasi öyledir. İshal veya kabız olmadığı sürece tabiki ☺️