Tepebasında danyal hoca cok ıyı cekıyor 20likleri, 20 sanıye max 1 dk sını alıyor genelde. 3 tane dişimi 10 gun içinde çekmişti kendısı, devlet hastanesı özel degıl. Beyazlatma dedıgınız temızlıgıyse kuzenim orada yaptırmıştı. Ufuktepe son durakta da diş kliniği vardı sanırım. Gıdenler memnundu en son.