merhaba kızlar bebeğim 5 aylık, uyurken başını çok hızlı sallıyor, ben onu hiç sallamadım gazlı bir bebek olmasına rağmen, ya ayakta kucakta gezerek ya da emerek uyur, bu baş sallama nerden çıktı bilmiyorum, 1 aydır böyle, dün gece koluma sert bir şekilde tak tak tak sesiyle uyandım, yanımda uyuyordu başını dirseğime vuruyordu, ama çok sert ben dirseğimin ağrısına uyandım, son zamanlarda da uyanıkken de ara ara yapıyor, başına gelen var mı? bitecek mi? alışkanlık mı yaptı sizce? şimdiden teşekkür ederim 🌸