dtmeltemm Eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırabilir miyim , özel hastaneler mi vuruyor yardımcı olabilir misiniz ? Aşı bizde yok diyen hastaneler oldu ne yapacağım bilemedim
Hunili dtmeltemm sağlık ocağı vurmuyor normalde çarşamba bende sordum sağlık ocağına. Daha önce vurulup sorun olmadıysa vuralım ama normalde yasak” dedi. Korktum açıkçası o yüzden yine özele götürüp vurdurucam. Çünkü bu son doz nimenrix ilk kez vurulacak Allah korusun birşey olursa sağlık ocağında müdahale edemezler.
hulya1406 dtmeltemm sağlık ocağındaki ebemiz aşıyı alın biz yaparız dediler.Aldım aşıyı kendileri vurdular şükür bişey olmadı.
Kbrtncy Biz rutin kontrolleri özel hastane de yaptırdığımız için kendi doktorumuz vurdu kendi odasında ama onun dışında sağlık ocağı vurur mu vurmaz mı hiç bi fikrim yok. Ama vururlar diye tahmin ediyorum ya da ara bi sağlık ocağını fikir al canım bilgi verirler.