Bebegimicin1 Pandaliii ben kullanıyorum benşm için iyi oğlum 16 aylıkken kullanmaya başladım letgodan 2. El almıştım hala daha sapa sağlam benim aldıgım markanon arrık sarısı yok
ElmarNarmin Pandaliii Philips Avent kullanıyorum. Yurtdışında yaşıyorum. Türkiye fiyatını bilmiyorum. Memnunum