Miniminimini Kızımın dogum gunu yaklaşıyor intagramda uygun fiyatlı bir adres var mi elbise alabileceğim doğum günü için
denizkizi_ Miniminimini bizim de doğum günümüz Mayıs ayında canım İnstagram da , le.mabelle sitesine bakmanı öneririm çok tatlı elbiseler var bende oraya bakıyorum 🥰
BirgulK denizkizi_ benimkinin de doğum günü 17 mayısta 😂🙈 yavaştan elbise pasta vs vs bakmaya başladım
tugbahy6 denizkizi_ ayyyy ilk hikayedeki lilaya öldümmmm öldümmmm tam öyle o renk arıyordum yaaa fake olmasın bu sayfa elbise de uygun
Serife00 Genelde özel dikimler pahalı oluyor ben kızıma 364 TL ye diktirmiştim konsept elbiseydi. Sizin konsept değilse hazır sayfalara bakabilirsiniz le.mabelleyi bende tavsiye ederim.
tugbahy6 morpella ay kalitesi nasıl göründüğü gibi geliyor mu bi elbise beğendim harika 🤣 ama ya bedeni olmaZsa dikim değil sanırım bedene göre hazır
morpella tugbahy6 bedene göre hazır geliyor cnm kalite mükemmel içi astarlı kaşındırmıyor ben beğendim kızımada çok yakıştı