Keremgs artık bu kayınvalide ve annelerin üzgünüm ama cahilliklerinden bıktım ( benim annem ve kayınvalidem de aynıydı kayınvalidem tatlı şeyler verme konusunda annemde özellikle su vermem konusunda . ) ikisini de vermedim maşallah çokta sağlıklı bebeğim var hayır uyarıyoruz anlatıyoruz hala anlamıyorlar . O kadar güzel kanlı canlı sağlıklı büyütülseydi bugüne kadarki çocuklar tüm halkımızda böbrek , kalp , ciğer , tansiyon , şeker hastalıkları olmazdı . Bir salın şu bebekleri ya salın ya