Arkadaşlar ben ve çocuklarım covid geçirdik bugğn karantinamız bitti 7 gün sonunda ama bugün eşimde belirtiler üzerine test verdi pozitif çıktı tekrar bize bulaşma riski var mı acaba izole etti kendini zaten ama yinede çocuklarım için korkuyorum çok zor geçirdik