edaeliz Bende sezeryan oldum tam 3 ay geçti ve kuruluğu bende yaşıyorum. 2 hafta kadar önce doktor kontrolüm vardı; smear ve kültür testi sonucunda yararlı bakterilerinde azaldığını söyledi doktorum. İlaç verdi. Sanırım kuruluk azalıyor benim.