Merhaba🌸 3yasında kızım.persembe burun tıkanıklıgı basladı cuma grip oldu yesil burun akıntısı hafif ates ilaç kullanıyoruz antibiyotik ve iburamin.burnu sürekli temizliyorum ama haşa yesil akıntı şlk günler udhindi yagı damlattım ondan olabilirmi? Bugün pazar simdide geniz akıntısı ve öksürük basladı yerın her ihtimale karsı doktora tekrar götürcem ama sizin bitkisel memnjn kaldıgınız seyler varmı.cogu seyi denedim sarımsaklı yag vs falan ama özellikle geniz akıntısına iyi geliyo dediğiniz bisey varmı