Kızlar 10 gün önce korona geçirdim ondan sonra burun akıntım olmaya başladı genzim tıkandı burnumdan nefes alamıyorum hala. 2 senedir sinüzitim vardı yine öyle oldu sandım ama az önce burnumun içine baktım birinde daha küçük birinde komple burun deliğimi kapatacak şekilde et var. Bu ilaçla geçer mi cerrahi müdahaleye gerek kalmadan. Geceleri horluyormuşum eşim nefessiz kaldın sandım diyerek uyandırıyor bazen. Doktora gitmeyi de hiç sevmiyorum hep başıma gelir böyle şeyler