Merhaba anneler. Ben uzun zamandır hep işlerim sıkıştığında nefes darlığı başlıyor önceden hep yediklerimden dolayo seker tansyon falan cikiyor sanırdım ama sonradan farkettimki kıçım sıkışınca başlıyormuş 😁 böyle durum yasayip tedavi olan varmı ne yapmam lazım şuan gene var jac saattir evde camasirlar asilcak kuruyanlar katlancak dudukludeki yemegim pisecek ev isleri bitince yaticam diye basladı nefes darlığım. Ve artık bu durum beni cok rahatsiz etmeye basladı.