Merhaba güzel anneler . Temmuz ayı sonu işe başlıyorum . Her anne gibi bana da zor gelecek biliyorum . Bu süreçte neler yapmalıyım, tavsiyeleriniz neler ? Annem bakacak bebeğime 1 yaşında olacak o zaman .Şunu yap /yapma diyeceğiniz şeyler var mı? Hergün anneme bırakacağım araba ile hayırlısı inşallah
Konu sabitlenirse sevinirim . Bir çok anne faydalanabilir .