AselTanem1 evet 2 yaş sendromu çok sabır gerektiren bir süreç bebeğin şuan sizi deniyor ve sınırlarını zorluyor. Sakın kalmaya çalış derin nefes alıp ver, kararlı ol evet se evet hayır sa hayır. Ağlama krizine girince asla istediğini verme yoksa sürekli bunu size karşı kullanır. Ben ya sarılıp sakinleştirmeye çalışıyorum, yada dikkatini başka yöne çekiyorum yada ağlamasına izin veriyorum biraz sakinleşene kadar. Altını değiştirmek isteyince gel altını değişelim demeyin mesela gel oyun oynayalım sana çok güzel bir şey göstericem diyip eline ilgisini çekicek bir şey verin böylece kandırabilirsiniz mesela