pamuksekerim sutum yetmiyor dusuncesini atmaya calisin, zaten ise gitmek fikri sizi uzuyor ki bu sut icin iyi degil. duzenli sagim ile ise giderken 2-3 yil emzirmis arkadaslarim var. Duzenli beslenme ve biraz emek ile hersey mumkun. ne olur icinizi karartmayin. once eger bir yakininiz birkac gun destege gelebilirse yardim isteyin bugunlerde. 2 saatte bir emzirdiniz diyelim, emzirdikten sonra bebegi destekciye verip hemen pompa yapin cclere takilmayin once 15 dk sagimlarla baslayin. son sut illa ki kaliyor memede 10 cc 20 cc onemli degil. sonra bunu dolaba koydunuz. sonraki emzirme sonrasi bir daha yapin, bol su ve yagli kuruyemisler tuketin. bir de birkac gece ( gece prolaktin hormonu artar ve gece sutu daha yaglidir su daha miktari azdir. ) pompalama yapin. bir de power pumping yapmaya calisin gunde bir sefer gece ( 20 dk sag 20 dk dinlen 10 dk sag 10 dk dinlen 5 dk sag ve 5 dk dinlen, sonra sag ve sut gelmeyince birak.) emin olun sutunuz artacak ve ise basladiginizda da sutunuz olacak. evden cikmadan emzirme eve gelince emzirme ve gece emzirmesi ile toparlayacaksiniz. siz de bu @surecte multivltamin demir ve c vitamini b12 destegi alin mutlaka.