Yigitdgn kesinlikle bu sebeptendir,Allah yardimciniz olsun.Umarim cok mutlu olursunuz.Araniz kötü değilse babasi arada gelse mesela.o yedirse vs.Artik 3 yasinda anlamaz olur mu hic,kiyamam.benim akrabam da boyle bir surecte.cocuk 5 yasinda,babasi her aksam gelip onu uyutuyormus,yemek yediriyormus.anlamasin diye cabaliyorlardi ama cocuklar anlıyor işte herseyi.