Benimde oğlum 6 ay bitti hiç pişik olmamisti bnde slepyy kullanıyorum hem bezi hem ıslak mendili bnde 5 numaraya geçmiştim pişik oldu donusumlu olarak bepantol ve lansinog gogus ucu kremi kullanıyorum baya iyi oldu ıslk mendil kullanma ılık bi bezle sil bnde bebek pamuklara var onla yapıyorum silme işlem den sonra 5 dakika falan bezini bağlama hava alsin sonra kremi sur altini bağla canim