Evet ben yaşadım malesef.Kan uyuşmazlığı sadece Rh negatif pozitif olarak olmuyor.Ben 0 pozitifim eşim Ab pozitif.Kızim A pozitif.Benim kan grubundan olmadığı için antikorlarımız ters düşüyor.O yüzden sarılık meydana geliyor.22 idi kızımın sarılık değeri.1 gece yattı hastanede ama çok şükür çabuk düştü değeri.Ertesi sabah almisyik bebeğimizi.Bol bol emzirin yetmiyorsa mama verin.Uyandırın mutlaka