Uykusuzhergeceeee Kızlar 1,5 aylık bebeğim gazını çıkarmak için sırtını sıvazladığımda bazen kafasını göğüsüme doğru vurduruyor. Sert vuruyor bazen canı yanmıyor mu anlamdım ama niye öyle yapıyor normal mi sizce
Mavis34 Uykusuzhergeceeee sanırım.kafayi tam tutamıyor yoruluyor ondan benimkide öyle çok deneme dişime omzuma vurmuştur basini
DurununAnnesi03 Uykusuzhergeceeee daha kafasını tam tutamıyo bebisler o sıralar, o yüzden bilinçsizce öne düşüyo kafa, siz destek yapın arkaya elinizi bi süre daha
minnosum25 Uykusuzhergeceeee daha kafasını dik tutamyor ondan siz destek verin boynundan kafasnn arkasından destekleyin hep zamanla kasları guclenir
Uykusuzhergeceeee Mavis34 ay bazen benim canım yanıyor ondan tık yok korkuyorum bitmeye olacak diye 😬
Mavis34 Uykusuzhergeceeee bir eliniz hep boynunda olsun vücudunuza vurmasından birşey olmaz ama beli de geriye katlanabilir o sıkıntı olabilir dikkat etmek lazım