Kızlar prima premium care kullanıyorum fiyatlar sebebiyle bir çok bez denedim. Belki sizlere faydası olur diye deneyimlerimi paylaşmak istedim. Öncelikle bebeğim alerjik bir bebek. Yani cildi aşırı hassas.
Prima premium care memnunum en başından beri
Bebem natura : boyutu ppc e göre bir tık küçük. taşırmıyor. Sızdırmıyor emicilik güzel ancak uzun süre kullanımda bebeğimin poposj kızarıyor o yüzden hassas ciltler için gece kullanımına uygun değil gündüze uygun
Sleepy natural : tek bir bez 1 saatte pişik yaptı kaka olmamasına rağmen. 2.yi denemedim bile.
Molfix: kalıbı birqz daha küçük ama gayet güzel
Goon : lastikleri çok sıktı bacaklarını. Onun dışında emiciliği iyi. Ama ppc ve bebem natura daha emici
Baby turco : kalıpları aşrıı küçük geldi ama şeklinden dolayı sanırım bacaklarını çok sıkmadı. Ama bebem natura ben ppc kadar çok çiş kaka çekmez. Bebem naturaya göre cildine daha iyi geldi.
Fiyat sırasına göre bebemnatura, baby turco, Goon, sleepy, molfix, ppc
Emiciliğe göre ppc, molfix, bebemnatura, Goon, baby turco (sleepyi yeterince tutmadığım için sıralamaya katmadım)
Pişik yapmamasına göre: ppc, molfix, baby turco, Goon, bebemnatura, sleepy
Taşırmaya göre: bebemnatura, Goon, ppc, molfix, baby turco (bbturco yandan taşırdı)
İnşallah sizlere yardımcı olur. Sevgilerle