Cnskzyumt Kızlar bebişleriniz kaçıncı ayında elini, ayağını, burnunu ,ağzını ,gözlerini, saçlarını falan siz sorunca göstermeye başladı?
Bal-Kaymak Cnskzyumt 14 ya da 15 aylıktı emin değilim. Biz taşınma derdindeydik. O evi topla burayı yerleştir iki ev temizle falan bazı zamanlar kopuk bende 😂
Alaranaz Cnskzyumt Şuan tam 1 yaşında kızım kulağın nerde diyince kulağını tutup gösteriyor.Babasının buzdolabında resmi var baba nerde diyince eliyle baba diye resmi gösteriyor.Elimle gel gel yapınca oda yapıyor.Alkış bay bay vs bunları yapıyor hep
bikerem Cnskzyumt 10 aylikken gosteriyordu ama 4 5 bilindik yeri tabi. Sonra detata girdik kirpik tirnak popo gibi
Ask35tego Alaranaz bunları yaşında mi yaptı acaba ben 2 aydır uğraşıyorum 7. Ayından beri 9 aylık olacak ben yaparken bakıyor kendi yapmıyor acele mi ediyorum acaba
RuzgarGulsah 12 aylıktan beri gözü göbeği saçı kulağını gösteriyordu şimdi 13,5 aylık hepsini gösterir 🦋
Alaranaz Ask35tego alkış bay bay bunları 9-10 aylıkken yapmıştı galiba tam hatırlamıyorum zamanı.Ama kulak gösterme babasını gösterme 1 aydık yapıyor bunları.Her bebek bir değil kafanıza takmayın illaki yapar❤️