GizemUras 2 aylık bebeğim sürekli midesini bulandırıyor ama kusmuyor ağzını buruşturup böyle nebilim öğürüp gibi yapıyor başına böyle bişey geken var mı ay başında doktor kontrolümüz var sorucam ama sizlere de sormak istedim
deniz-95 GizemUras isterseniz verir. Mama veriyorsanız reflü maması da önerir. İlaç olarak da gaviscon yazar muhtemelen.