Bambamorhan canım sakın pes etme ben defalarca yaşadım hala daha yaşıyorum. Öncelikle sen mümkün olduğunca sakin kalmaya stres yapmamaya çalış. Karanlık, loş ve sessiz bir ortamda deneyebilirsin, ayakta emzirmeyi deneyebilirsin, özellikle banyo yaptırdıktan hemen sonra daha bornozunu çıkarmadan koy memeye banyo acıktırır atlıyorlar, slingin varsa onun içindeyken emzirebilirsin birebir🙏🏼 En son çare beraber banyoya girin çok etkili oluyor yani son çare diyorum cünkü ben tekim benim için zor olur giremedim öyle hiç😂