Pamuk22 keske korona olsaydım dedim. Daha yeni geçti ama bn o kadar üstüne düştün ki sürekli ilaclandim alerji yaptı kızardı neler yapmadım neler bide cocuk 2.5 aylikti emzirme cok zor oldu sık sık emmek istedi mama biberon kabul etmedi defalarca sinir krizi geçirdim gecti mi geçmedi mi bilmiyorum yani hala hergun carsafalri yorganlari gunluk yıkıyorum ev silip supuruyorum kimseye gidemiyorum kimse gelmiyor 3 yasinda bi oğlum daha var onla esimde cikmadi