Arkadaşlar dogum yapalı 3 ay olmucak hatta 4 e gırcem ama bi problem ım var geçmedi büyük abdestimi yaparken çok acıyor hala daha doktora gittim kadın doguma bi surup verdi onu için ede ishal oluyorum cok fazla içmeyince sürekli kabızlık problemim var dogumdan önce böyle bişi yoktu başına gelen var mı ne zaman geçer bilgisi olan var mı sürekli bişi batıyo gibi orda