fairytaleofthestars Kızlar bebeğim 3 aylık bugün itibariyle. Doktor geceleri artık uyandırma dedi. Ben 19.30 gibi banyodan sonra yatırıyorum, kendisi bazen 02.00da bazen 00.00da uyanıyor ama içim içimi yiyor aç kalır diye😢napsam ki
SeninAnnenBirMelektiYavrm fairytaleofthestars acıkırsa uyanır zaten benimki de gece 1 yada 2 defa kalkiyor sadece. Deliksiz 4 5 saat uyuyor
birmelekannesiiio fairytaleofthestars uyandığı zaman mama ver canım tabi her uyandığında değil.. gece ölçeği az yapabilirsin mesela 4 ölçek içiyorsa 3 yada 2 yap uykusuna devam eder
Mavis34 fairytaleofthestars çok ilginç uyandırma diyen doktorda var benimki ram tersi dün kontrolümüz vardı 4 aylık.olduk geceleri 5 saati geçmesin o kadar uzun süre bebek susuz ac kalmamalı dedi. Bazik dekar uyandırma diyormuş dedim o 9 aydan sonra denebilir ancak dedi
saresmami 4bucuk aylik kizim. 1 ayliktan sonra geceleri hic kaldirmadim. Kendisi acikinca uyaniyor zaten. Uyandirma sende bacim uyusun istedigi kadar. ☺️
Leylaa_ fairytaleofthestars uyuyorsa açılmasından korkuyorsanız hayal beslenmesi yapabilirsiniz uyandırmadan emzirin gazını alın yatırın . Ama acirkirsa ağlar 20 günlüktü ben hiç uyandırmadım kendisi acıkınca ağladı emzirdim . Simdi 8 aylık oldu masallah sabaha kadar uyuyor sizin de ileride rahat etmeniz icin böyle devam edin derim
Damla29 fairytaleofthestars ilerde gece beslenmesini kesicem dersen cok zorlanırsın açıksa uyanır 1 bucuk aylık kızım var 4 5 saat uyur sonra kenfdi uyanır
muhammedim- fairytaleofthestars oglum 3 ay 22 günlük gece en az 2 3 kere kalkar emmek icin ama 4 5 saat geçerse mutlaka uyandiririim.
Ogretmen_anneeee fairytaleofthestars 2 bucuk aylık oglum var gece acıkınca uyanıyor zaten ozaman doyuruyorum hemen . 40 ın dan sonra doktorlar uyandıkça yedir çocuğun yemek kader uykuya da ihtiyacı var dedi. Zaten 4 saate uyanıyor