birmelekannesiiio Kızlar bebeğinize mamayı bırakıp süt ne zaman vermeye başladınız ? 3 numara mama gerekli mi yoksa sütle devam edebilir miyiz ek gıda gayet güzel herşeyi yiyor çünkü..
Pnnr birmelekannesiiio Hiç vermedim süt icmiyo çünkü yulaf lapası yapiyorum sütle ondan takviye aliyor. Bence gereksiz mama 1yasindan sonra süt verilebiliyor ama ev yapımı yoğurt daha sağlıklı.
Seatib birmelekannesiiio çoğu doktor süt önermiyor artık. Tabi sizde araştırabilirsiniz. Onun yerine fermente hakimi yoğurt peynir kefir verin diyorlar
GiybetReis birmelekannesiiio doktorumuza sordum 1 yaşından sonra vermelimiyim diye. Mama yerine tercih etmemelisin dedi. Tuhaf tuhaf baktı suratıma , ne gerek var dermişcesine😅
Whiteheart birmelekannesiiio 14 aylık 4numara aptamile devam ediyoruz . Sütede 12aydan itibaren başladım , ek gıda + süt + gece 2bazen 3kez mama için kalkıyor .
ilayda23 Ben süte 13 aylıkken başladım ama hep çocuk sütü verdim içim yada Pınar . şu an 17 aylık mamada veriyorum aptamil çünkü kızım çok seviyor + süt ve cicibebe + ek gıda
birmelekannesiiio ilayda23 bende baslamayı düşünüyorum 3 numara mama banada gereksiz geliyor çünkü herşeyi yiyor zaten benim süt verme amacım gece acıktığı için
birmelekannesiiio Pnnr yoğurt veriyorum canım ama mamasızda durmuyo günde 2-3 biberon veriyorum şuan sadece ek gıda verince kabız gibi oluyo mamayla devam edince sorun olmuyo
birmelekannesiiio Seatib yoğurt peynir herşey yiyor sadece mamaya alışık olduğu için mesela gece acıkınca mama yerine süt versem olur çünkü yemeğini gayet güzel yiyen bi bebek Allah’a şükür
Pnnr birmelekannesiiio Anladim suyu vermeyi arttir bide ondan da kabiz olabiliyor ek gida alirken suya ihtiyaci oluyo mesela emerken su icmiyodu ek gida varken sonra emmeyi birakinca suyu bol bol icmeye başladı seninkide onun gibi . Yulaf lapasini öneririm cok rahat kakasini yapiyor yumuşak tutuyo bağırsakları
birmelekannesiiio Pnnr suyu çok seviyo zaten suyu biraz daha fazla vermeye başlarım ozaman birde yulaf lapasını nasıl yapıyorsun canım
Pnnr Seatib Ya bu istatistiklere inanmıyorum eskiden böylemiydi daha saglikliydi herkes köylerde ineklerin içinde büyüyen o çocuklar simdi hasta mi yani . Herşeyin fazlasi zararli o yönden bakiyorum ben.
Tubina birmelekannesiiio 13-14 aydan sonra devam sütü verdim baktım onu daha çok sevdi, bende mamayı bıraktım süte devam ettik, şimdi 2 yaşında hala günde 1 biberon süt içiyor
Seatib Pnnr eskiyle şimdiyi kıyaslarsak ne aynı acaba. Tabi ki sizin bileceğiniz iş ben sadece arkadaşın postuna cevap olarak attım kimseye zorla içir içirme diyemem.
Seatib Pnnr niye kızayım kızacak bir durum yok ki. Herkesin görüşü farklı olabilir. Açıklama yaptım sadece.
Seatib Pnnr niye kızayım kızacak bir durum yok ki. Herkesin görüşü farklı olabilir. Açıklama yaptım sadece.