Gaz olabilir doymuyor olabilir ama doymuyor diye hemen anne sütü veriyorsan mamaya başlama. Ben o hatayı bir hafta yaptım doymuyor diye ağlıyor sandım mama verdim ama meğersem gaz sancısından ağlıyormuş uyuyamıyormuş bebeğim
Karnı gurulduyorsa ayaklarını karnına çekiyorsa emerken ya da biberonla mama emerken ağlıyorsa ıkınıyorsa yüzü kıpkırmızı oluyorsa karnı gurulduyorsa vs gazı vardır genelde böyle bebekler 1 saat içinde ağlayarak uyanırlar uyuyamazlar sancıdan vs. Yüksek ihtimal gazdır