_hamisanne bo 15 güne duzelir sizinde bi de ilk 2ay gece gündüz sürekli zombi gibi ayaktaydik 2 aylik olunca gece 11 de emip4deve sabah 7 şeklinde olmustu şimdi 4 aylik gece 11 gibi uyur sabah 7 de kalkar emer yatar bida şeklinde. Tabi atak mı geçiriyor dis mi bilemedim ikigundur gene huysuz. Yani bunların sağı solu belli olmaz her bebekte ayni olmaz kismetimize ne çıktıysa idare edeceğiz artık 😅😅