cileks Gecenlerde fırından tepsiyi çıkarmak isterken yapıştı parmagımın derısı cok acıdı ama ustune varmadım gecer diye yani yuvarlak baya belli iz kaldı kahverengi cok kotu gözüküyor artık gecmez mi bu ya of :(((((
gezentianne cileks Benm de fırında yandı zamanla geçiyor ben arwda sırada kantaron yağı arada da aloevera bitkisinin sıvısından sürüyorm. 3 ayda baya geçti simsiyahtı
FistikliLokumum cileks silverdin plus yanık kremi o geciriyo snnemin koluns caydanlık devrilmisti kahverengi iz kalmıstı o krem gecirdi
pogacayanakli_aylamm cileks benimde kahverengi ince uzun kalmis iz. 2 hafta oldu. Kantoron yagi surun gecer
izmirlokma cileks Has zeytinyagi ile ovalayin akliniza geldikce ben de misir patlatirken yanmisti elim seneler once.. Zeytinyagi surmustum aklima geldikce suan yanik izi coo az ve beyaz olarak kaldi cok dikkatli bakildiginda goruluyor.. Tavsiye ederim ☺