SeninAnnenBirMelektiYavrm Kizlar bu şişlik ne zaman geçer bugün baya bı şişti. Birde kaçıncı gün banyo yaptırdınız biz 3. Gün yaptırıcaz
Silacim45 SeninAnnenBirMelektiYavrm canım o şişlik 1 hafta falan sürüyor ondan sonra yavaş yavaş iniyor pansuman yaptıkça suyun içinde
Arlsny Bizim de bugün 2. Gün hala şiş ve kırmızı salı günü kontrolden sonra banyo yapıp yapmayacağınızı söylerim dedi doktor
SeninAnnenBirMelektiYavrm Arlsny biz resmini gönderiyoruz o sekilde kontrol ediyor yarın yine gondericem resmini. Huzursuzluğu var mi ben biraz uyutmakta zorlaniyorum
Arlsny SeninAnnenBirMelektiYavrm ben de fotoğraf göndereceğim salı günü hayır hiç düzeninde değişiklik olmadı sünnetten sonra huzursuzluğu falan hiç olmadı sanki sünnet olmadı çocuk
rabiaagenncc SeninAnnenBirMelektiYavrm bende sünnet ettireicem oğlumu da Bilgi için yazdım ama izmirdeyim
Arlsny Silacim45 suyun içinde pansuman nasıl yapılıyor sadece suya oturtmak mı dediğiniz acaba bize daha bir şey demedi de doktor merak ettim
SeninAnnenBirMelektiYavrm rabiaagenncc ben doktoru eve çağırdım evde yaptı cok rahat oldu hiç ağlamadı hastanede cok ağlıyorlar
Sarpmomy rabiaagenncc merhaba bnde izmirdeyim nerede sünnet yaptiricaksinşz ben bayraklıda sünnet kliniği buldm ama emin olamadm
Silacim45 Arlsny evet suyun içine oturtup pipinin derisini ileri geri yapıyorsunuz ondan sonra krem sürüp bezliyorsunuz biz öyle yapmıştık
rabiaagenncc Sarpmomy ya ben soruyorum çok pahalı söylüyorlar suanda öyle bir durum yok behçetuz devlet üzeretsiz yapıyormuş arkadaşlarım memnun kaldılar bende randevu alıcam bakalım
Sarpmomy rabiaagenncc biz çiğli devlete gittik eşimin iş arkadaşinin kuzeniymiş dr hafta içi gidip sünnet olucaz günü siz belirleyin dedi ayak zamanımız bitsin die bekliyorum
Mervebaris Oğlumu 7 aylıkken sünnet yaptırdım Denizli’de ve ertesi gün hemen yola çıktık 1200 km yol geldik ve 1 haftada iyileşti 2.aya giricez ve doktorumuzun belirlediği tarihlerde resim atıyoruz