Bizim doktorumuz “ben kendi çocuklarıma devletin verdiği damlayı kullandım” dedi. Eğer kusma, kabızlık olmazsa kullanabilirsin dedi. Ama diğer markaları iki katı vermek gerekiyormuş etkinliği daha az. Bebeklerde Demir depoları 4. Aydan sonra boşalmaya başlıyor ve Demir eksikliği beraberinde bir çok sorunu getiriyor. Bununla ilgili çok araştırma var bence mutlaka kullanmak gerek