Merhaba herkese 34 haftalık hamileyim 2 haftadır karın ve bel ağrısı var. Şehir hastanesi acike gıttım doğabilir demişti. Bn ilk cocugum da 37 haftalık doğum yaptım. O zaman da suyum falan gwlmedi karın agrısı ile gittim doktor doğum baslamış dsmişti özelde. Neuse yıne aynı doktora gittim gecen hafta o da bebek doğum pozisyonunda isterseniz doğar bi sıkıntı olmaz dedi. Amaa hiç acilma vs falan var mı dıye bakmafı. Ultrason ile baktı sadace. Eşimle sehir hastanesinde düşünürduk doğumu. Bugun de ağrım cokk eşim dıyo yarın gidelim doğsun dıyo ama bnde zamanı gelsin istiyorum sizce napaym.