MasalsMommy İyi geceler anneler, yakın zamanda bebeğimde geniz eti olduğunu ve ameliyat olması gerektiğini öğrendim. Sakarya’da bildiğiniz iyi bir KBB doktoru var mıdır acaba? Medar Hastanesi Gürhan bey için bir iki güzel şey duydum ama emin olamadım🥲
Vera1810 MasalsMommy cok gecmıs olsun inşallah. Birsey sorcam özür dilerim sırası değil ama bunun sakıncası varmı mış benım kızım da da varmıs alerji olmus 2 aya yaklaştı her gece hırltı sı var ve dr geniz eti şiş dedi ilaç basladık ama azalma yok
Simurg MasalsMommy benim kızımda da var geniz eti.tekrsr kontrole götüreceğim bir damla kullanmistik geçti gibiydi bir ay sonra yine başladı. Hiç istemiyorum ameliyat gözüm korkuyor 😓
MasalsMommy Vera1810 Kızınız ne kadarlık? Biz yaklaşık 6 aydır çekiyoruz bunu sürekli hırıltı burun akıntısı öksürük. Önce bronşit sonra soğuk algınlığı dendi, onlar geçti ama bu saydıklarım kalınca tekrar doktora götürdüm ve geniz eti olduğunu öğrendim. İlaçlarla gerileme yapan da oluyormuş olmadığı takdirde ameliyat diyorlarmış ama benim kızımınki baya büyük
Vera1810 MasalsMommy 28 aylık canım 2 ay öncesinde hiç hasta birsey olmadan sadece gece hırltıları basladı cocuk acile götürün antibiyotik verdi geçmedi sonra bekledim tabı hergun burnunu falan temızledım. Sonra bida götürdüm dr suan rınosel ve levmont verdi onları 1 haftadır kullanıyoruz bu süre zarfında hiç hasta olmadı da hanı. Sizede cok gecmıs olsun inşallah. Dr şiş ama suan müjdele edecek kadar degıl dedi burdan duydum kadarı ile süt ürünleri ve toz şişirıyormus geniz etini ama dr bana bunlardan bahsetmedi
MasalsMommy Fdme Sürekli öksürük burun akıntısı ve hırıltı. Normal nefes alması da sıkıntılı sürekli kıh kıh yapıyor çocuk
MasalsMommy Vera1810 Bize de bir aylık ilaçlar vermişti. İsimlerini hatırlamıyorum şu an alerji ilaçları bunlar da. İlaçları kullanmaya başladıktan sonra rahatladı baya kızım ama yine de ameliyat gerekli maalesef. Teşekkür ederim çok size de geçmiş olsun
MasalsMommy Simurg Ben de hiç istemiyorum ama böyle de her gece içim acıyor çocuğa. Gece 4-5lere kadar nöbette kalıyorum başında bi de cabası. Mecbur yaptıracağız napalım🥺
Simurg MasalsMommy horluyor demi bende sürekli kontrol ediyorum rahat uyuyamiyor belli. Allah şifa versin yavrularımıza
MasalsMommy Annesiballisiii Beniö kızım daha 19 aylık🥲 Sakarya’da kimse yok herhalde doktor bilen Ya üzdü bu durum beni
MasalsMommy Simurg horlamıyor ama hokur hokur sürekli. Bi de nefes açlığı diyorlar sanırım ona ondan oluyo benim kızımda ya
MasalsMommy Simurg Nefesini tutuyo bi süre sonra birden derin nefes alıyor. Yanlış hatırlamıyorsam bu isimle anılmıştı internette