Az önce fotoğraf galerimde ( sanki araba galerim varmış gibi) 5.5 ay öncesine gittim ve fotoğraflarımıza gittim. Ne yazık ki hepsinde yüzümde bir mutsuzluk hali hakim ve o günleri, bebeğimin o hallerini hiç hatırlamıyor gibiyim.
O yüzden canım lohusalar, ilk kez anne olmuş canım kadınlar lütfen hiçbir şeye takılmayın. Bebeğiniz en çok sizi sevecek, en çok sizinle vakit geçirecek. Sizden ve babasından başka kimseye ihtiyacı yok. Sütüm gelmiyor, gelmeyecek diye üzülme çünkü bebeğin -inan bana- bir şekilde büyüyecek. Kaynana anne ne yaparsa yapsın at bir kenara. Bırak ne diyorsa desinler, al bebeğini geç odaya ve bol bol kokla, sarıl ve anı biriktir. Lütfen her fotoğrafta dolu dolu gül. Dışarı çıkma diyenlere inat dışarı çık hava al, bir dilim pasta, bir paket çikolata ye. Seni mutlu edecek şeyi erteleme❤️ Anneliğine güven 💐