Bayanlar ben normal doğum yaptım ama sütüm bir hafta gelmedi mama verdim kaşıkla hastanedeki Ebeler o daha küçük alışmaz biberonla ver dedi bende verdim ve biberona alıştı sütüm geldi bu defa emmedi tabi biberona alıştı ucu büyük olduğu için Gögüs ucu küçük geldi emmedi bende eczaneden göğüs ucu aldım o şekilde tuttu memeyi ama 2 kilo doğduğu için hemen toparlanması için meme-mama olarak devam ettim birde biberon dan çok çekmeden mama geliyor ama memede çekmesi gerekiyor yine emmiyor daha sonra anne gögsü uyumlu biberon aldım aynı anne göğsü gibi çekersen mama geliyor çok şükür o şekilde emdi memeye alıştı tabi emdikçe ucu da çıktı göğüs ucu olmadan emiyor şimdi biraz uzun oldu ama bilgilendirmek istedim😊