6 aylık. Tadımlar bitti. Sabah bi çay kaşığı labne, çeyrek yumurta sarısını da az bişe keçiboynuzu özüyle veriyorum. Az yediriyorum. Yani ben öyle düşünüyorum 😄 sonrada yine çeyrek şekilde meyve veriyorum. Bazen yiyor bazen yemiyor. Buna ek olarak çorba da versem az bişe fazla olur mı acaba. Yarım çay bardağı bile yok şuan yedikleri