11 aylık kızım boğazında balgam var sesi grip gibi ve yatarken uyurken anlaşılıyo yani balgam olduğu ara ara öksürüyo yarın gidicez inşallah ama şuan resmen uyuyamıyo burnuna serum filn da verdm ama yok o balgam nasıl çıkıcak var mı önerisi olan bAyanlar allah rızası için